Oprecht de beste keuze

Sdu Uitgevers

Sdu Uitgevers stelt professionals in staat uit te blinken in hun werk. Door ze te voorzien van juiste informatie op het goede moment. Iedere dag opnieuw maken duizenden professionals van de overheid, de juridische en fiscale wereld gebruik van de uitgaven van Sdu Uitgevers. Vaktijdschriften, dagbladen, studiedagen, boeken en online informatie. Ruim 400 bevlogen en ambitieuze medewerkers werken aan het ontwikkelen van uitgaven die het verschil maken.

Teldesign voorziet in 2008 de bestaande huisstijl van Sdu Uitgevers van nieuwe, frisse, moderne stijlelementen. De vernieuwde corporate middelen en de opvallende en geheel nieuw ontwikkelde print- en online arbeidsmarktcommunicatie laat meer van de actieve houding van medewerkers en innovatieve kanten van Sdu Uitgevers zien. De vernieuwde website en intranet voorzien nog beter in de informatiebehoefte en het uitdragen van het Sdu Uitgevers-gevoel.

In 2014 wordt Teldesign gevraagd om het logo en huisstijl op basis van de nieuwe propositie ‘Oprecht de beste keuze’ verder te ontwikkelen. Hiertoe is een vernieuwd logo ontwikkeld dat binnenkort zal worden geïntroduceerd.

Het logo van Sdu Uitgevers werd in 1964 ontworpen door Th.H. Oltheten en in 1988 aangepast door Gert-Jan Leuvelink.

Fotografie
Masterfile